22-10-2015 om 12:44:56

Webwinkel Myisabelli.com uitgelicht


De webwinkel MyIsabelli.com is 3 jaar geleden gestart door het ambitieuze ondernemers-duo Manon en Susana. Met hun prachtige webshop willen ze de internationale markt veroveren. Wij gingen langs en hadden het onder andere over ambities en inspiratie.

 

Van tas naar succes
 

Het begon allemaal toen Manon mooie mochila’s wilde importeren uit Colombia en verkopen. Manon: “ik was op zoek naar een business partner en zo leerden Susana en Manon elkaar kennen. Het was het begin van een hechte vriendschap en een succesvolle zakenrelatie.”

Het succes van de webwinkel startte direct met de Mochila bags die een echte trend werden. We zijn toen verder gegaan met de Bohemian/hippie stijl. We verkochten onder andere veel bohotats, tijdelijke tatoeages, in Nederland en internationaal.  Nu verkopen we ook door onszelf ontworpen kleding en mooie tassen en accessoires die we tijdens onze reizen tegen komen. We noemen onszelf creators and collectors.

 

Work hard, play hard
 

We zijn meer dan full time met de webwinkel bezig. Het is keihard werken maar je krijgt er ook zo veel voor terug. We leren elke dag en we zijn super trots op wat we voor elkaar krijgen. Voor onze producten reizen we over de wereld. Zo zijn we voor de productie van onze nieuwste collectie naar Bali gegaan. Dat is natuurlijk geweldig.

 

Multichannel
 

We verkopen niet alleen online maar ook, vooral in de zomer, op festivals en evenementen. De sfeer is altijd top en het is leuk om je producten ook live te kunnen laten zien. We merken dat mensen die ons tegen komen op die festivals en evenementen, ook onze webwinkel weten te vinden. Het is dus ook goed voor onze marketing!

 

Inspiratie
 

De oprichtster van fashion imperium Nasty Gal, Sophia Amoruso, inspireert ons. Met #girlboss is ze een community begonnen voor vrouwelijke entrepreneurs met als belangrijkste onderwerp het creëren van eigen succes. Haar boek #girlboss is een aanrader voor elke ambitieuze en ondernemende vrouw.